Hemmm...

Aku dah join kompeni baru. Gaji pun belom dapat gi. Kawan-kawan berbeza sikit sebab semue Malay. Boring gak sebab aku jarang2 dikelilingi oleh kawan serumpun bangsa senirik. Perbezaannya:

1- Sambil keje nak sembang je.
2-Masa tu jugaklah nak buat bisnes.
3-Kena pandai ambik hati bos.Bosangg..
4-Kena pandai bersembang sebab semua orang buat keje sambil borak2 cam kedai kopi. Hemmm...
5-Yg paling boring..kena berlagak macho..sebab dah jadi bos.
6-Managementnya sangat funny dan berbelit. Cam today aku bos kat sini, tup2 dpt info training system ditangghkan sebab hardware blom siap. Betul la..tapi kenapa datang dari KL sana nun. Aku bos kat sini pun tak tao. Gilo apo!
7-Lain2 masih belajar merangkak-rangkak..kalo tak ngam ako carik keje lain...


Cerita sedih
------------
Camera digital kesayangan aku dah hilang. Aku masih tak dapat terima kenyataan kamera yg aku suka tu dah hilang. Aku masih lagi selak-selak tilam dan bantal mana tao kut2 terselit kat mana2.

Mak aku masuk hospital lagi sekali. Kanser darah pula doktor cakap sat kanser tulang. Doktor kat ctu biul kut. So dah sebulan aku ulang-alik p tidur hospital. Letih wooo..

0 ulasan: