Depavali 2008


Huhu.Kilang kasi cuti hari ini, Monday, 27/10/08. Boleh giler kalau cuti takde aktiviti.Terperuk kat rumah tengok tv yang 24 jam asyik nak menyanyi je. Semalam ada guest jiran sebelah mai tido rumah aku. Sebab rumah sewa dia in progress ntah apatah yg sumbat, banjir, aku tak tau. Bersepah simen, knocking tools kat rumah sewa dia. Bestnya cuti-cuti ni. Aku cadang nak beli camera sebab aku ni sukalah ambik gambo.Entah bila la nak beli. Duit dah ada tapi aku berpenyakit cerewet sikit nantikanlah bila nak beli. Flyers kat atas tu dapat waktu jalan2 kat KOMTAR. Ada booth sales camera. Harga Oympus FE310.RM399. Ingat nak angkut nanti dulu...kalo tidak dah best pakai. Aku berkenan dgn Olympus kale kuning tu boleh masuk dlm air lagi. RM899. Harga dah turun beb sebab mPixel 10.00 dah keluar. Berbaloi gak aku beli erk. Tapi promosinya sampai hari ni je. Malas le nak naik feri pi KOMTAR tu beli.
Kamera kesayangan aku yang pertama. Olympus tahun 1998. Aku beli dari duit pampasan kilang aku tutup. RM 800. Cash aku beli dan cukopp puas hati. Gambarnya sangatla cantik dan sharp. Tak pernah mengecewakan. Tak boleh berkhidmat lagi sebab zoomnya dah rosak. Tapi kalau nak ambik boleh lagi tapi pakai film la. Sebab tu la aku berkenan dengan Olympus sampai airini.



0 ulasan: