1 November 2008











Banyak betul benda nak buat bila cuti ni. Tapi harini aku dah beli digital camera aku yang pertama. Jakun aku sekejap. Maklumlah semua benda-benda ni bukan ada waktu zaman aku dulu. Aku jarang beli gadget. Sebab tu agaknya budak-budak sekarang agak semacam jek. Agaknya begitulah sama juga dengan teknologi gadget yang makin haru-biru. Asyik kena kejar Megapixel untuk up to date.
Mula2 survey di Careffour. Lepas tu drive to Megamall. Pusing-pusing di kedai-kedai dalam Careffour and Pacific tu tapi takde yang menarik sebab harganya masih kekal mahal. Jeng..jeng rupanya ada Digital Camera Fair di depan pintu Megamall tu. Aku pun terus beli Olympus FE-360.RM 549.00 Termasuk memory card. Sample gambo cam kat atas tu. Not bad kut. Cara promosi dia, hehe buka booth macam kedai askrim bergerak. Display muka camera dan harga. Sapa mau tunjuk je, dan promoter ambik keluar dan test. Sambutan hangat sekali.
-----------------------------------------------------------------------------------
Ayooo..Aku ta leh tido..sekarang dah 1.40 pagi. Janganlah tuan rumah datang pagi2 buta esok. Dibuatnya aku tak bangun tido lagi. Malasnya aku mau layan kome.



0 ulasan: