Olympus bad mood

Salah satu bad mood Olympus ialah baterinya cepat kong.
Agak-agaknya ada kut 2 jam aku pakai bateri akan empty. Lepas tu aku kena cas 5 jam!. Bukan main-main sejam je ke, lepas tu pakai tak sampai setengah jam kong lagi. Huhu! 3-5 jam woo. Aku kena beli lagi sebijik buat backup. Nasihat aku baik ngko ambik yang ada dua-dua bateri boleh pakai. AA boleh, bateri segiempat boleh. Kalau emergency nko rembat mana-mana satu bateri.

Maksud aku di atas, terpulang banyak mana gambar disnap. Kalau 2 jam tak henti pasti dia akan empty.

Macam bini la, ada baik buruk. Takkan nak ceraikan pulak kalau tak tau lipat baju. Aku dah test drive Olympus, manual semua aku dah baca so aku dah pandai setting mana yang patut. Start sekarang semua gambar dlm blog ni aku ambik pakai Olympus. Toke Olympus tak bayar aku duit, sekadar aku ni pengguna setia die, aku dah kenal hati budinya. Hehe..

0 ulasan: