Dunia ini gilos

Arkh! Aku tension! Aku depress.
Adoi banyaknya masalah berkaitan ketidak adilan di donia ini. Adus![<-ini cerita lain].
[cerita terbaru->]Masalah tayar kereta dah selesai.Aku tukar tayar baru, letak pin dan alignment dekat RM 395.00. Last2 mekanik tu kena ikut aku pergi bank.Ambik ko! Dah agak-agak seribu ringgit aku habiskan untuk maintainance kereta kecik aku tu. Perbaik driveshaft RM540.00 [ejaan tak tau]. Servis minyak hitam RM 60.00 Dan servis yang barang kecik-kecik lainnya dalam RM 40.00. So lepas ni cuti seminggu lepas resign aku nak hantar cat baru. Aku nak kete aku nampak cun skit bila start keje nanti. Kos cat dlm RM 850.00 dan RM 600.00.[tak decide lagi]. Minyak kete makin naik. Ahad malam lepas aku buh RM 23.00 tahan sampai petang Rabu. So tadi aku letak dalam RM 25.00 tengok sampai bila.Dulu-dulu aku letak RM20.00 je utk Isnin-Khamis.
Aku ni suka drive laju-laju sebab aku keluar keje lambat-lambat campuq trafik jem gi. Donia makin gila..
Selain itu aku benci Youtube. Sebab bila bukak asyik dapat error. Aku masih belum dapat solve lagi walaupun dah cuba semua step. Hi! Itu sebab aku benci walaupun web tu tak salah. Aku agak sebab Firewall tapi aku try remove YouTube dari list tak leh gak!

0 ulasan: